Foros ›
Autor
Mensaxe
Paticorto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/18
0 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2018, 17:07
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Quen queira acercarse hoxe xoves, a ver un partido de liga amateur de futbol sala, e verme a min de paso:
Entrada gratuita, no pabellón do colexio dos Salesianos (preto da fonte dos Surfistas).
O partido será de 22 a 23h.
Paticorto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/18
0 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2018, 15:17

Eu aínda hoxe recuperei do gripazo que agarrei o sábado pasado.
Levo estos 2-3 últimos días en progresiva melloría e hoxe nótome case q ao 100% pulmonarmente falando.
Mañá conto con sair a correr e ver sensacións, teño ganas de facer unhas series de 4x1000.
Estou un pouco tristón porque non me puiden estrear na carreira Leyma. Espero ter algo de sorte, que a saúde me acompañe e poder estrenarme na carreira 5k AECC de Ferrol.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
2625 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2018, 17:09

Las fiebres a veces nos hacen descansar lo que no queremos descansar según lo que pone el planning. Otras veces las fiebres nos ponen de mala leche y salimos igual a entrenar. Lo último ha sido mi caso de esta semana. Tú te tomaste el descanso de libro que es lo que te hacía falta, ya tendrás 5miles a porrón para correr.

Ánimo Paticorto.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
27 Carreiras
895 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2018, 12:16

Lo importante es disfrutar de este deporte, y de cualquier otro claro, con salud.
Como bien dice el Sr. Freaky, carrera hay más....
Ahora a recuperarse toca
Paticorto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/18
0 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 19:11

freakyrunning escribió:
Las fiebres a veces nos hacen descansar lo que no queremos descansar según lo que pone el planning. Otras veces las fiebres nos ponen de mala leche y salimos igual a entrenar. Lo último ha sido mi caso de esta semana. Tú te tomaste el descanso de libro que es lo que te hacía falta, ya tendrás 5miles a porrón para correr.

Ánimo Paticorto.

Muchísimas gracias por los ánimos. Ya estoy recuperado al 100% y con más ganas incluso!
Paticorto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/18
0 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 19:13

cK13 escribió:
Lo importante es disfrutar de este deporte, y de cualquier otro claro, con salud.
Como bien dice el Sr. Freaky, carrera hay más....
Ahora a recuperarse toca

Gracias por el apoyo. Ahora que ya estoy recuperado al 100 %aún estoy con más ganas que antes.
A ver si consigo rodar algún km este fin de semana.
Paticorto

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/18
0 Carreiras
48 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 19:29

Bueno, actualizo un pouco o diario.
Xa me atopo recuperado ao 100% do proceso gripal que atravesei. Incluso onte tiven partido de liga de futsal, e atópome pulmonarmente sin secuelas.

Este sábado - domingo espero poder sair a correr algo e facer algún km.

Sigo tendo en mente a carreira 5k da AECC de Ferrol do día 11 de Novembro, (se alguén da Coruña quere ir, que me contacte, q podo levar coche e compartimos gastos) e tamén me está apetecendo probar en Oleiros a carreira 6K do día 1 de novembro da fundación Aspronaga (Ricardo Baró), e digo o mesmo que na de Ferrol, se alguén quere ir que mo comente.
A miña intención sería usar a carreira 6k de Oleiros do día 1, como un entrenamento, para estrearme, soltarme... Imaxino que experimentar eses nervios, adrenalina ou medo escénico que sinten os debutantes (e de paso estrearme no Circuíto, sumar algún punto e poder participar en sorteos vindeiros).
Unha vez perdidos os nervios, oxalá puidese facer os 5k de Ferrol entre 25 e 30minutos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos